Wil je keer komen kijken en meedoen aan een van onze opkomsten, laat het ons dan weten via ons contactformulier.

Onze scoutinggroep is opgedeeld in een aantal leeftijdsgroepen, speltakken genoemd. Naarmate een scout ouder wordt, doorloopt hij of zij verschillende speltakken. Elke speltak bied nieuwe uitdagingen, aangepast op de leeftijd van Scouts.

Binnen de Bevers kennen we drie speltakken, welke zijn toegespitst op het water. Lees meer over elke speltak door in onderstaand schema te klikken.

SpeltakLeeftijdOpkomstContributie
 Dolfijnen 7 tot 11 zaterdag 10:00 – 12:00 € 40
 Zeeverkenners 11 tot 16 zaterdag 12:30 – 17:30 € 52,50
Wilde Vaart 16 tot 18 vrijdag 19:30 – 23:00 € 50

De contributie wordt per kwartaal vooraf via incasso betaald en is exclusief kampen en andere activiteiten. Het uniform kan via De Scoutshop worden besteld.

Als je na een paar keer komen kijken je als lid wilt aanmelden kun je dat met het aanmeldformulier (extern beveiligde site) doen. Je wordt daarmee automatisch ingeschreven bij Scouting Nederland en daarmee in het ledensysteem ScoutsOnline waar je als lid al je gegevens kunt inzien en eventueel wijzigen.